THE BEST TEAM EVER!!

På onsdag arrangerte jeg julebord for MagMaLou-teamet, som består av de beste jentene jeg kan tenke meg!:) At en bedrift overlever og gjør det bra, er kun prisgitt gode ansatte som drar skuta i samme retning, og nå er vi faktisk ni moteglade jenter som utfyller hverandre og bidrar på hver vår måte til at butikken endelig vil stå igjen med grønne tall på slutten av dette året etter 4,5 års drift.

Jeg må innrømme at det har vært noen relativt tøffe år hit, for det har vært ganske vanskelig å starte en konseptbutikk uten noen som helst relevant erfaring med dette fra før, og vi har gjort mange kostbare feil underveis. Men vi har lært av våre feil, og jeg hadde faktisk gjort det om igjen selv om jeg nå vet hvor krevende det skulle vise seg å bli. Og jeg legger ikke skjul på hvor viktig jentene har vært for at vi nå har klart bygd opp en stor og lojal kundekrets og for at ting endelig “ruller”.

Pappaen min er også gründer og startet sitt eget advokatfirma på 70-tallet engang, som ble et relativt stort firma med ganske mange ansatte til slutt. Han brukte alltid å si at han kun ansatte folk som var dyktigere enn han selv på mange områder. Jeg tror også at akkurat dét er den største nøkkelen til suksess! Jeg er fullstendig klar over mine styrker og svakheter, der jeg dog mistenker at svakhetene er overrepresentert, hehe! Der jeg er ganske uredd, impulsiv og elsker å hoppe i ting jeg brenner for, er jeg like teknisk begavet som en to-åring, jeg kan fremdeles ikke excel og jeg er like distre som faren min som pleide å banke på sin EGEN kontordør, hehe! Da er det godt å ha noen rundt deg som har bena godt plantet på jorda, er konstant fokusert og er flink på detaljnivå der jeg liker best å jobbe visjonært med de store linjene.

Anyways, ønsket å gjøre litt ekstra stas på jentene denne kvelden, så mannen min tilberedte en superdigg treretter bestående av speket and på flatbrød med pisket rømme og kjørvel til forrett, ovnsbakt torsk med jorskokkpuré, ruccula, revet parmesan og strimlet bacon til hovedrett og til slutt en søt dessert bestående av Charlottes vaniljeis med friske jordbær i pasjonsfruktlake. Etterpå hadde jeg leid inn en syngende Secret Santa, som hadde med seg gaveposer med en flaske sprudlende, trøffel sjokolade og en personlig hilsen og en liten pengebonus hver som en ekstra klapp på skulderen. Elsker å gi bort gaver mye mer enn å få selv, og det var skikkelig gøy å få overlevert gavene av en høy, mørk og veldig kjekk herremann du garantert kommer til å høre mere om senere i en viss syngekonkurranse på TV, så merk dere navnet Kim Wigaard Johansen!!:)

Ønsker dere mye julebordsmoro frem mot jul, om dere har flere igjen-og en riktig så god helg!

Klem, Marthe

(Følg mer MagMaLou-moro på snapchatten min:”magmaloumarthe”)

Andrea (I Linda Lace jumpsuit fra vår julekolleksjon som er ute i butikk nå)

Pia (i Pia Print Dress, vår best-seller fra julekolleksjonen.)

Anne Christine

Ida (i Andrea Lace Jumpsuit)

Hannah

Lena

Miriam

Marte

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg