CAT’S OUT OF THE BAG!

Nevnte for noen dager siden at jeg jobber litt ekstra med et hemmelig prosjekt for tiden, og i dag ble det offisielt at vi skal vise under Oslo Runway 10.februar på Operaen! Gleder oss villt til å vise dere vår nye kolleksjon, men er også ekstra spent og nervøs denne gang siden kolleksjonen faktisk ikke vil være klar før kun en liten uke før visningen, så altså ingen rom for noen som helst skjær i sjøen her! Alt mååå gå smooth!! Så kryss alt dere har for meg og resten av MagMaLou-jentene (og send produksjonen i Litauen masse gode vibber;), så håper jeg alt faller på plass-akkurat sånn passe i tide, hehe!

Klem, Marthe

Les mer og hør kommentaren min ang. visningen til Side2 her!

My byMAGMALOU partner in crime and head-designer, Andrea!

Dere kan følge veien vår fremover på snapchatten min: “magmaloumarthe”

4 kommentarer
    1. Kjære Marthe.
      Herlighet så flink du er! Jeg koser meg med dine oppdateringer på bloggen og dette er jo en veldig god nyhet. Ingen ting kommer gratis her i livet, og husk at du er flink!
      Vi er i jo i hver vår bransje, men jeg heier alltid på jenter med tæl.
      Du er en av de og jeg bøyer meg i støvet for. Digger deg!
      Stor varm klem fra Karianne 🙂

    2. Karianne amlie: Ååå, så koselig, Karianne!! Elsker at man kan heie på hverandre-er så ditto!!:):) Håper du koser deg med nybebissen! Hun lille her har vært sykt rolig de første 9-10 ukene, men lungene har fått kjørt seg på kvelden siste ukene for å si det sånn!! Satser på at det er forbigående(ellers hopper jeg ut fra verandaen eller no,haha)! Stor klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg