S.E.L.L.I.N.G!

La akkurat ut noen plagg til salgs på snapchat(magmaloumarthe), så det er bare å rope ut om noe skulle stå på ønskelisten av det jeg har screenshottet her:

Er hårreisende dårlig kvalitet på bildene, men sånn er det når tiden ikke strekker til! Men om du er rask på shoppinglabben, er jeg villig til å gi deg en ekstra smiskerabatt, om du klarer å overbevise meg om at “Jo da, så nei da-er ikke noe å si på kvaliteten her! Top Quality Picturæææs!”

Say it like you mean it, og få en enda bedre deal, hehe!

God Nattaklem fra Moi

2 kommentarer
    1. Mobilbilde av Gestuz trenchcoat med ‘innerst i skapet har jeg gjemt meg’ skrukker rett og slett roper om å heller få henge pyntelig over mine skuldre. Er den solgt? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg