OG DET BLE TERNINGKAST…?

Hei på dere, kjære lesere!

Dere som følger meg på snap (magmaloumarthe) vet at jeg har slitt litt med rygg-og nakkeissues den siste tiden, og får flere ganger i timen så store kramper at det kjennes ut som å ha konstante fødselsrier-dog i nakken! Derfor må jeg unngå alt som kan trigge disse krampene. Mobilbruk er noe av det jeg må kutte på, så derfor blir det dessverre mindre blogging også, som jo er litt synd for har egentlig masse jeg kunne tenkt meg å dele med dere av tips etter 4 dager på Geilo og Vestlia Resort.

Får heller skrive en litt kortere oppsummering av oppholdet med å si at jeg virkelig anbefaler denne resorten spesielt til alle barnefamilier, da Vestlia må være det mest barnevennlige hotellet vi har vært på i Norge så langt. Med eget lekeland, svømmebasseng og slalåmløype rett utenfor døra, kunne seksåringen ikke vært mere fornøyd. Stedet får dog et lite minus for litt slapp after-ski stemning, som naturligvis henger sammen med at 99% av gjestene er barnefamiler, men synes uansett de kunne spilt litt mer funky after-ski tunes på ettermiddagen for litt ekstra god stemning.

Bassenget er topp for barna, men waaaay too overcrowded til å kunne svømme eller slappe av i, så hvis dét er målet har de som et godt alternativt et superfresht spaområde i kjelleren med et vanlig svømmebasseng og et annet boblebasseng som er kjempevarmt og utrolig deilig å senke vinterstive muskler i. Her har barn ingen adgang, så trenger du litt alenetid, bør du definitivt ta turen innom.

Standaren på rommene er helt ok, men i forhold til den relativt stive prisen på en familiesuite med to soverom, stue og kjøkken, som var det vi bestillte, hadde jeg kanskje forventet hakket hvassere interiør og fokus på detaljer og det lille ekstra, som for eksempel en stol eller to på balkongen! Et garderobeskap på voksensoverommet hadde heller ikke vært feil, så man slipper følelsen av å "bo i en koffert".

Men generelt var oppholdet verdt å gi en anbefaling til terningkast 5, og vi kommer gjerne tilbake-forhåpentligvis med en friskere og sterker nakke neste gang bare…

Goooood påske da dere, og husk bilbelte i trafikken og solkrem i påskesolen.

Påskeklem fra Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg