HOTEL HEAVEN!

Om du skal til Singapore, bør du sjekke ut hotellet "The South Beach". Hotellet er helt nytt med moderne og minimalistisk innredning, lekre rom som har fantastisk fin utsikt over byen og ikke minst en superfresh takterasse med basseng, snacksbar og verdens søteste badedyr! Jeg hooket opp med denne søtsaken av et plastsak, og har ligget nesten hele dagen og duppet i poolen og lest bok mens mannen min har vært på møter.

Vi har vært her siden onsdag, og drar allerede hjem i natt, så ble bare typ en langhelg her-men fy søren som jeg har kost meg! Må rushe til siste middagen nå, men flere restauranttips kommer i morgen:)

Until then…ha en supernydelig helg, og en topp fredagskveld!

Klem, Marthe

Ps: fikk masse meldinger fra flere av dere som følger meg på snap(magmaloumarthe) om hvor badedrakten min er fra, og den er fra det danske merket Ganni og er perfekt å bruke som en topp til jeans også.

5 kommentarer
    1. Hei Marthe! Så fantastiske bilder fra Singapore! Jeg og min kommende ektemann skal innom byen på bryllupsreisen vår<3 har du noen tips til restauranter og andre hemmelige perler man må innom?

    2. Marie: Det har jeg vettu!! Har nesten skrevet ferdig mitt where-to-go innlegg, så kommer i løpet av helgen! Glede deg,Singapore er så fantastisk bra!:) Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg