BACK TO BASICS!

Jeg hadde egentlig planlagt å legge ut restaurant-tips fra Singah-Land i dag, men var så mange bilder og så mye tekst å gå igjennom at jeg rakk ikke å bli helt ferdig, så den godbiten får vente litt.

Enn så lenge kan jeg servere disse supercoole solbrillene fra Jil Sander på sølvfat etter en pressevisning på Polhem Pr i dag! Elsker både formen, fargen og reflekteringen!

Stylet med en grå caps, sort skjorte med sløyfe og en faux-fur jakke og jeans, kunne jeg ikke følt meg mer vel og "meg-selv".

Simple & Comfortable.

Hadde vært kult å høre hva ditt favoritt-antrekk er? Hva føler du deg mest vel i? Om du legger igjen kommentar her eller sender meg en pm på mail eller facebook ([email protected]/Marthe Kveli Valeberg)) kunne jeg prøvd å tolke svarene deres på min måte? Just an idea…

//Marthe

Cap//Gestuz

Shades//JilSander(lånt)

FauxFur//Meotine

Shirt//SQ

Jeans//Mardou&Dean

Flats//Ganni

7 kommentarer
    1. Superfint antrekk! Min hverdagsuniform er korte skjørt eller kjoler med alle mulige jakker/cardigans og boots eller støvletter 🙂

    2. Nora: Takk, den er fra Gestuz, men er fra forrige sesong så vet ikke om den er helt å oppdrive lenger dessverre, buhu…:/ Men håper de lager nye!!:) Klem ,Marthe

    3. Min soleklare hverdagsuniform består av sorte skinny jeans, hvit/sort/svart t skjorte evt en stripete genser. Tynne striper, blå striper, sorte striper, i lin/strikk/bomull osv… Joggesko i ulike varianter og smykker. Må ha ringer/klokke/ kjede!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg