HEY HO, 17.MAI, LET’S GO!

Mai er alltid en hektisk måned for de fleste(derfor vært litt stille her inne de siste dagene også), og vips er det 17.mai før man knapt har rukket å sukket for seg. Og plutselig står man der uten noe å ha på seg på den store fest-dagen!

For de som har bunader er det jo litt greiere skuring, men jeg har ikke bunad selv dessverre (den står dog høyt på ønskelista mi!). Hun eldste datteren min har vokst ut fra fjorårets, mens hun aller minste på 6 måneder har jeg ikke engang rukket å tenke på å kjøpe bunad til.

Derfor var det så hyggelig å få muligheten til å plukke seg ut antrekk til barna fra Lindex(spons), og valget falt på plagg i nasjonalromantiske farger i rødt, hvitt og blått, men med hovedvekt på blått som er en av mine ynglingsfarger å kle jentene i.

Selv tror jeg at jeg kommer til å gå for en lang blomstrete kjole fra Dry Lake, men leter fremdeles etter den perfekte hvite dressen, så om jeg finner dét kan kjolen få kraftig konkurranse.

Håper du har antrekket klart selv, hvis ikke må du gjerne også sjekke ut webshopen vår på magmalou.no, hvor vi selger vårt eget merke "byMAGMALOU". Her kan du også gjøre et kupp på tidligere kolleksjoner, eller slå kloa i de helt nyeste plaggene fra ss16 som nettopp har ankommet!

Ønsker deg en solrik og fin uke videre!

Klem//Marthe

Polkadots, perlebøyle og blå strikk til eldstemann:

Sløyfekjole, peplumstrikk og blondesko til yngstejenta:

Muligens en hvit kjole med blomsterprint til mor:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg