DREAMS REALLY DO COME TRUE…

Hei Hei kjære Lesere!

Her har det vært litt stille siste dagene, da vi har hatt besøk av et vennepar fra Gøteborg og barna deres i pinsen.

Dessuten har det faktisk vært litt godt å koble litt bort fra sosiale medier som facebook og blogg disse fridagene, for jeg tror hodet har godt av å stoppe opp litt noen ganger og løfte blikket opp mot himmelen innimellom og heller se seg rundt i byen, på blomster, i nabolaget eller lese en god bok istedenfor å bare titte ned på en skjerm hele tiden.

I dag har vi faktisk gjort mye av alt dette. Vi har trillet rundt med barna omkring i nærmiljøet på Tåsen og Ullevål Hageby, som begge som er så utrolig vakre steder i lyset fra en skyfri himmel og en smilende sol.

Vi har kjøpt kanelboller, juice og kaffe på Damplass, og vasset i fontenen der.

Vi har solet oss i hagen og grillet spareribs og pølser før vi besøkte foreldrene mine på Voldsløkka.

Mamma ringte meg nemlig tidligere i ettermiddag og lurte på om jeg ønsket å overta bunaden hennes, og jeg ble hoppende glad for jeg har ønsket meg bunad i mange år.

Hadde egentlig tenkt å bruke kjole fra eget merke på morgendagens 17.mai feiring, men nå tror jeg jammen meg jeg går for min nyarvede fjellbygdsbunad istedenfor. Selv om jeg naturligvis ikke har rukket å tilpasse den helt 100% enda, kjennes det veldig riktig å gå med denne bunaden som jeg har drømt om i så mange år uansett.

Dreams really do come true om man drømmer enten hardt eller lenge nok…

Ønsker dere en fantastisk fin 17.mai, så høres vi snart igjen her inne!

En rød, blå og hvit klem fra Marthe

Bok-og balkongkos hjemme!

En nydelig epleblomst fra Ullevål Hageby!

Mannen min tipset meg om en podcast om søvn og mindfullness fra "The McKinsey Podcast" dere gjerne må sjekke ut også! Episoden het "Art and Science of well-being at work", og den gav ikke mindblowing new informasjon om tema må jeg innrømme, men var en god reminder på å ha mer fokus på det i hverdagen. Anbefales!

En blondekaftan er alltid digg og slenge over bikinien.

En liten sneak peek fra snapchatten min (magmaloumarthe) om morgendagens antrekksvalg: Fjellbygdsbunaden fra Nord-Trøndelag. Gleder meg til å bruke den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg