MY NEW WORKGEAR;)

Jaaaaass! I dag kom sommeren, og for første gang i år ble det utekontor hele dagen med jordbær og vill-fersken.

Er ikke ofte jobbantrekket blir en bikini(kan man da kalle den en jibini??;);) men den kom på i dag gitt! Matchet med en rødoransje leppestift og noen tasseløredobber følte jeg dog jeg egentlig burde ha sittet i en strandkant med et glass vin i hånden istedenfor, hehe! Men dét blir det ikke nye kolleksjoner av, så her må det jobbes gitt!

Gleder meg nå til flere solrike dager fremover, og håper alle dere kjære lesere også får en deilig uke fylt med masse sol, smil og glede.

//Marthe

Shades//Gucci

Earrings//H&M

BikiniTop//BikBok

Lipstick//MACbyZacPosen

PS: Det finnes en underdel til denne bikinien altså, men siden dette er årets første soldag for kroppen min og jeg virkelig ikke ønsker at øynene dere skal begynne å blø, tenker jeg at jeg sparer disse lyserosa bena til en annen gang, hehe!

But anyways, følg meg på snap da vel @magmaloumarthe

Sjåast då!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg