LOUIS VUITTON I OSLO!

På tirsdag åpnet Louis Vuitton sin nye butikk i Nedre Slottsgate, og det er jo bare en ekstremt stor godtebutikk man egentlig har lyst på alt i! Dessverre er nok ikke lommeboken like enig alltid, men uansett en flott butikk med masse inspirasjon og vesker til å dø for!

Hadde en topp kveld med gode venninner, og møtte masse inspirerende bransjefolk. Blant annet de nydelige jentene fra Costume, Hege Aurelie Badendyck og Randi Svendsen, samt min gode venninne, Celine Aagaard, som hadde den lekreste LV-vesken og noen nye shades fra Victoria Beckham i ordentlig 70's glamstyle jeg bare må løpe og kjøpe så snart jeg får tid!

Før åpningen av butikken hadde jeg og Anett Ringstad et skikkelig jente-vors med hår og make-up i studioet til galpal, Marte Krogh, som altså nå også designer sine egne plagg man nesten mister pusten av å se! Det er bare å glede seg til dere får se hele den håndsydde kolleksjonen til høsten!!#proudgirlfriend!!

Selv hadde jeg på meg Leni Jumpsuit fra egen kolleksjon, og belte og veske fra en av mine nye favoritt-merker, Dylan Kain! Elsker sort og gull sammen!

Nå er det bare et par timer til årets Elle-fest, så må hoppe i dusjen gitt!

Ønsker deg en nydelig torsdag, og blir veldig glad om du vil følge meg på snap der jeg også heter "magmaloumarthe".

Sees da;)

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg