NEW IN’S!!

MAC er mitt favorittmerke innen make-up, og i går gikk jeg til innkjøp av noen nye favoritt-produkter jeg tenkte jeg skulle dele med dere også.

Elsker den korallrøde kremrougen mot den rødrosa shimmerskyggen, som man også kan mixe med en mørkere brun om man vil legge en mørkere skygge i globalen.

Har også byttet foundation fra å bruke "Mineralize", som gir medium dekkevne, over til Studio Sculpt som dekker pigmentflekken mine enda bedre enn den forrige.

Det har vært veldig trendy med mørke lepper den siste tiden, men jeg kler ikke mørk leppestift, så går alltid for ulike nyanser av nude med en rosa-eller ferskenfarget undertone.

På bildet under (tatt fra snapchatten min:magmaloumarthe) har jeg på meg foundationen, kremrougen og leppestiften som er mest ferskefarget.

Jeg bruker ikke lipliner til hverdags, men den er veldig kjekk å ha om du ønsker lengre holdbarhet på leppestiften. Jeg pleier alltid å legge liplineren over hele leppen først før jeg påfører det første laget med leppestift. Så presser jeg leppene mot ett papir, før jeg tar på ett nytt lag og avslutter med å gå over med liplineren for en jevn leppekant.

Foundation//StudioSculptnw25

Blush//VirginIsle

Shadows//Wood-winked//Mythology

Lipliner//NothingSexier

Lipstick//Myth//Meta-Fabulous

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg