ASSTASTIC!!;)

Jeg har aldri hatt en bukse med navnet mitt på før, så disse jeansene fra Lindex jeg og datteren var så heldige å få på døra i dag, synes jeg rett og slett var superkule!

Ganske så "asstastic" faktisk, hehe!

Derfor måtte jeg bare dele de med dere her inne også! -Sikkert lett for dere som er gode med symaskinen å sy på deres egne navn på noen jeans du har liggende også kanskje??

Anyways, tusen takk, Lindex!!

Nå blir det kveldsyoga og så stupe rett i seng etterpå for min del!

Men ønsker dere nattravner der ute en fortsatt god kveld!

//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg