SKINCARE UPDATE!

HeiHei!

Flere som har spurt hvordan det går med hudpleie-prosjektet mitt, der jeg prøver å få bukt med både pigmenteringer og arr i ansiktet.

I det siste har jeg gjort to skinpen behandlinger på Elite Helse på Røa som jeg har veldig troen på, i tillegg til at jeg i perioder bruker Dermaroller fra Swiss Clinic på hjemmebasis.

Til daglig bruker jeg ZO hver morgen og hver kveld, og jeg ser at huden er blitt jevnere, men jeg har fremdeles et godt stykke igjen på pigmentflekkene.

Jeg får bare prøve å være tålmodig og fortsette med både hudpleien og hjemmepleien som før, og krysse fingrene for snarlige resultater på det også. Men jeg er forberedt på at det kan ta litt tid, siden pigmenteringen sitter så dypt!

Men jeg er faktisk ikke så bekymret, for alle jeg kjenner som har brukt disse produktene og fått tilsvarende behandlinger, har fått supre resultater og jeg merker allerede forbedringer selv.

Så mot jul håper jeg jeg kan gå en sminkefri vinter i møte og ikke være avhengig av å føle på nødvendigheten av å dekke til ujevnhetene hele tiden!

Anyways…

Be Happy & Be Yourself…

MED eller UTEN make-up…;)

//Marthe

(Til opplysning: behandlingene på Elite Helse er delvis sponset, og produktene fra ZO og Swiss Clinic er jeg så heldig å ha fått fra leverandørene.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg