FLOWERGIRL!

I gårvar det noen jeg syntes fortjente en blomst, så derfor dro jeg innom den fineste blomsterboutiqen i byen, Mina Milanda på Frogner, og plukket med meg en nydelig bukett i hvitt og grønt til denne very someone special…

Ellers drar jeg til Skottland på torsdag, og jeg er fryktelig usikker på hva jeg skal pakke med meg i kofferten. Vi er bedt på et type "estate/herskapshus" gjennom jobben til mannen, og jeg har en følelse av at en greit konservativ bekledning er det som gjelder denne helgen, siden det er jakt, golf og tennis som står på agendaen. (Jeg kommer til å holde meg langt unna jaktdelen for å si det sånn!!!)

Får finne frem klassiske plagg i grønt, grått, brunt og blått, og en blanding av fløyel, tweed, oilskin & regntøy;) Nå bugner det ikke over av slike innslag i garderoben min fra før akkurat, så får nesten titte litt rundt i dag, og se om jeg kan finne noe som funker…;)

Ha en nydelig onsdag, og gjerne følg meg på snap og insta/instastories, der du finner meg under navnet "magmaloumarthe"!:)

//Marthe

Outfit//ArnieSays

Sneakers//Reebok

Shades//MarcJacobs

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg