DADDY’S GIRL(S)!

I en familie med nesten bare jenter, er det topp å vite at de to guttealibiene som faktisk er der, er av aller beste sort!

Takk til pappa Hans, for at du alltid er en evig kilde til inspirasjon og en læremester i livet, både for meg og søstrene mine.

Og for at du og mamma utrettelig stiller opp for både oss og barnebarna deres uansett hva det skulle være.

Og takk til kjæresten min de siste 16 årene, Magnus, som er et fantastisk forbilde for våre døtre og en sjukt digg ektemann.

Du er snill, raus, konsekvent, interessert, rettferdig, morsom og ekstremt tålmodig! Men du er ingen push-over og setter grenser. Du er pålitelig, engasjert og ja, rett og slett hot, spør du meg!

Jeg føler meg heldig, og det gjør Emma Louise og Olivia også som får ha deg som pappaen sin!

Vi elsker dere begge, og gratulerer med farsdagen!

//Marthe//Emma Louise//Olivia//

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg