JULEBORD KICK-OFF!

Denne uken startet julebordene for fullt, og på tirsdag var jeg og mannen min på BA 53 på Frogner med en kollega av Magnus,og hans kone! Skal du dit selv en gang, mååååå du spise kamskjellet med trøffel og sellerirotpuré, for den var helt legendarisk!!!

Faktisk var jeg på samme sted i går også, på Gina Tricot sitt årlige julebord for bloggere og motepresse. Stedet var pyntet med masse ballonger og vi ble servert en deilig 4-retter, men dessverre stod ikke den fantastiske kamskjell-retten på denne menyen, hehe!

I dag skulle jeg egentlig vært på julebord med mine fine MagMaLou-ansatte på Bølgen og Moi nå, men lillegull har fått øre-og halsbetennelse, så jeg valgte å bli hjemme med henne istedenfor! Er så fælt når de lille blir syke! Får så vondt av henne når hun har så tydelig vondt i halsen og ørene. Men heldigvis ser det ut som antibiotikaen virker, for feberen har gått ned og hun ser litt klarere ut i blikket.

Satser på at hun er bedre i morgen…

Ønsker deg en fin kveld videre!

Sees vi på snap??(magmaloumarthe)

Klem//Marthe

Skjørt//Mardou&Dean

Top//H&M

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg