ALL WRAPPED UP FOR CHRISTMAS!

Siden jeg ikke ønsket meg noen julegaver under treet fra venner og familie i år, men heller bidrag til gode formål, tenkte jeg at på selveste julaften var det på sin plass å ta på meg en kjole med sløyfe på ihvertfall! Jeg synes den eeer så fin, og må jo faktisk få innrømme at den er fra vår egen vinterkolleksjon og heter "Ida Bow Dress" byMAGMALOU, som du kan klikke hjem HER om du liker den like godt som jeg gjør:)

Jeg matchet min lille "LBD" med et Gucci-belte i livet, og noen glitrende øredobber jeg kjøpte på Gannibutikken i Hegdehaugsveien i fjor.

Håret krøllet jeg i store bølger, men med en liten frøken som har vært veldig influensasyk den siste uka, rakk jeg ikke å sminke meg så mye. Men vi fikk noen hyggelige timer med begge våre foreldre og barna samlet hos oss på Tåsen, før hun lille ble så dårlig igjen at vi måtte tilbake på Ullevål. Faktisk måtte vi tilbringe både natt til julaften og natt til første juledag på sykehuset, da hun lille fikk hele 3(!) forskjellige virus samtidig, og har vært skikkelig pjusk i over en uke. Men nå er vi heldigvis hjemme igjen, og gleder oss over at astmamedisinen de prøvde i natt hadde skikkelig god effekt på pusten.

Selv merker jeg at jeg egentlig trenger noen sårt tiltrengte timer på øyet, etter tre dager uten noe særlig søvn i det hele tatt…Men jeg nekter å gå glipp av foreldrene mine sin årlige rypemiddag 1.juledag med hele familien i kveld, så jeg får bare get it together!!

Sove kan man jo gjøre senere;)

Ellers må jeg jo si at det gikk overraskende greit å ikke få noen av de mange pakkene under treet selv i går!! Følte jeg scoret noen voksenpoeng der altså, hehe!

Men jeg må faktisk innrømme at jeg har vært aldri så lite egoistisk i julen også, for jeg hadde faktisk hintet om noe jeg ønsket meg av mannen min en stund FØR jul, så på veggen i stua henger det nå et bilde av Kate Moss jeg har ønsket meg lenge. Og siden det faktisk ble levert i starten av desember, merker jeg at den får gå på en annen konto enn julegavekontoen…Er ikke dét akkurat innafor??!!??;)

Men jeg fikk faktisk én liten pakke å åpne i går… Den var også fra The Husband, og var en parfyme jeg har obsessa på helt siden jeg prøvde den på en flyplass på veg hjem fra Hawaii i november. Da fikk jeg ikke tid til å kjøpe den selv, for hadde et fly å rekke, men har ikke klart å slutte å tenke på den…Og hvilken det er kan du lese om her inne på neste blogginnlegg!!:)

Håper du popper innom!

Nå skal jeg selv hoppe inn i finstasen og velte innpå med pappas selvskutte rype rett borti gata!

Håper du har en fredelig jul- og forhåpentlig virus-fri barn:)

Juleklem//Marthe

Dress//byMAGMALOU

Belt//Gucci

4 kommentarer
    1. Uff, det er så forferdelig vondt når de små er syke. Du får prøve å ta vare på deg selv også oppi alt som skjer. Ønsker deg og familien en fredfull jul.

    2. Så leit å høre om datteren din! Har to astmabarn, som ofte sliter veldig med pust og tetthet, spesielt om natten. Så forstår veldig godt lettelsen av at astmamedisinen virker. Masse god bedring!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg