NYFRELST!

Jeg elsker å teste masse forskjellig make-up, og etter å ha jobbet som makeup artist i 13 år, har jeg mange produkter på samvittigheten kan du si!

Da jeg først flyttet til Oslo i 2005, jobbet jeg endel for TVNorge og de brukte masse produkter fra mineralmerket Glo-Minerals. Jeg ble aldri helt fortrolig med øyeskyggene den gang, og følte de drysset for mye og ga for lite farge (pigmenter).

Siden har jeg ikke brukt dette merket, inntil tidligere denne uka, da jeg fikk en nyinnføring på hele serien hos Aesthetic Clinic på Frogner.

Og jeg fikk meg en skikkelig positiv overraskelse, for skyggene var mye lettere å jobbe med enn jeg husker og sitter kjempegodt, hvertfall med skyggebasen i bunn.

En annen favoritt var Liquid Foundationen som gir veldig god dekkevne. For noen kan den kanskje bli litt i tørreste laget, men da er det bare å blande i litt fuktighetskrem. Også elsker jeg "Luster Shimmer Brick", som gir en nydelig glød og highlight effekt der du ønsker det!

I tillegg er jeg blitt hekta på alle børstene deres, og da spesielt duo-kosten som er perfekt til påføring av konturprodukter og den flate concealer-kosten jeg også bruker til skyggebasen!

Så jeg kan offisielt kalle meg en nyfrelst "Glo"-fan, og anbefaler gjerne disse produktene til leserne mine.

(Sponsede produkter)

Ønsker deg en supergod ny uke!!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg