THE WAITING GAME!

Nå er det ikke lenge til hverken vår nye sommerkolleksjon kommer, eller at vi også kan røpe høstens store byMAGMALOU News!! It's Huuuge!! It's great!! It's true!! Hehe, gotta love (read: intensly dislike) Mr. President, Donald Trump;)

Forhåpentligvis kan vi lette litt på sløret allerede i løpet av uken, men jeg kan i hvertfall si at det vil være "worth the wait", og at det er noe alle våre kunder og forhandlere bare kan glede seg maks til!

Det gjør i hvertfall jeg!!:)

I mellomtiden er det litt hektiske dager her, som jeg vet det er for de aller fleste av dere også!

Men blir det litt trangt i toppen noen ganger, så merker jeg at det hjelper veldig å bruke en pusteteknikk jeg har lært av terapeuten min.

Hun ba meg lukke øynene, telle baklengs fra 10 og ta 5 djupe magadrag til slutt. Høres kanskje litt for enkelt ut til å funke, men det er balsam for hvilepulsen min hvertfall, så gjerne prøv det om du trenger en aldri så liten breake.

Og om du lurer på hvorfor jeg går til terapi, så får jeg heller komme tilbake til det i morgen, (eller så snart jeg rekker skrive et nytt innlegg), for nå måååå jeg legge meg siden hubbyen drar til London 04, og man skal rekke både det ene og det andre selv også før barna skal leveres kl.08!

Så goood natt, og drøm søtt!!

Klem//Marthe

PS: er også på snap og instastories om du vil henge med der også, bare søk opp "magmaloumarthe" så sees vi forhåpentligvis der også!:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg