16 YRS, BABY!!

Til kjæresten min:

På lørdag feiret vi hele 16 år som kjærester.

Seksten fantastiske år!

Stappfulle av masse kjærleik og oppturer!

Men vi har også hatt noen turer helt nede i kjelleren.

Vi har skapt to nydelige barn sammen, som vi elsker over alt på denne jord! Men vi har også opplevd den bunnløse sorgen det er å miste flere ufødte.

Jeg var alvorlig syk en lengre periode. Men du vek aldri fra min side.

Vi har ledd vanvittig mye! Og vi har også vært uenige og kranglet.

Men vi har elsket hverandre høyt. Og av og til irritert oss litt også.

Vi har reist, utforsket og sett verden sammen.

Men aller best har jeg det sammenkrøllet.

Hjemme. På sofaen. I armene dine.

Elskling.

Du er så fin.

Også lukter du så himla godt!

Du har alltid vært klippen min. Og jeg håper jeg også kan være din.

Fordi jeg elsker deg.

Og jeg håper jeg får lov til å forsette være kjæresten din.

For alltid.

Eternal.

Love.

Kisses XXX Konemor

9 kommentarer

Siste innlegg