GRATULERER SÅ MYE TIL ALLE DERE FLOTTE MAMMAER DER UTE!!

Gratulerer med dagen til alle mødre der ute, og gi dere selv en kjempe stor klapp på skulderen samtidig, for dét synes jeg vi fortjener alle sammen!:)

Jeg endte opp med å feire morsdag og Valentine's Day på forskudd i går, i verdens fineste genser om jeg får lov til å si det selv! I faktisk den fineste rødfargen jeg noen gang har sett også, "embellished" med de skjønneste rysjene plassert på skuldrene, halsen og rundt håndleddene.

Jeg hadde nemlig tidligere på dagen rotet meg ned i sentrum for å kjøpe meg en t-skjorte fra Gucci jeg leeenge har ønsket meg, men da jeg kom inn i lokalet ble jeg dratt mot denne godsaken av en genser med én gang, og plutselig var t-skjorten bare et fjerne minne.

For jeg ble stormforelsket!

Og jeg liker ikke rødt en gang!

Den var veldig mye dyrere enn jeg hadde planlagt, men jeg ble altså så desperat at jeg ringte mannen min og brukte all min kvinnelist til å overtale han til å gjøre et lite "morsdags/Valentine's innskudd" på genseren istedenfor å kjøpe noe annet.

"Denne genseren er tross alt det eeeeneste jeg ønsker meg"!!!

Hehe!!

I tillegg overtalte jeg meg selv til at jeg tross alt har vært så flink til å selge unna masse second hand på Tise den siste tiden, så til slutt trippet jeg faktisk litt skjelvende ut av butikken med en slangemønstrete Gucci-pose med verdens fineste genser , innpakket i et nydelig silkepapir.

Så nå er jeg plutselig eier av mitt aller første helrøde plagg!!

Noensinne.

Ha en nydelig uke!

//Marthe

Øredobbene er fra Style Since 1979 (MagMaLou)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg