PRINSESSE MÄRTHA LOUISE + byMAGMALOU

Februar er som regel en ekstremt hektisk måned, og i år er intet unntak. Jeg merker det går utover hvor mye jeg faktisk rekker å legge ut innlegg her på bloggen, så i dag blir det rett og slett en regram av instagrammen min:)

Jeg blir alltid så innmari glad når damer jeg ser opp til, bærer plagg fra byMAGMALOU! Så at prinsessen valgte denne gullkjolen , "Marthe Long Dress", til portrettbildene av kongefamilien, betyr innmari mye for meg!!

Er hun ikke strålende flott?

Dessverre er vi helt utsolgt for både den lange ettersittende modellen som på bildet, og også den kortere kjolen med løsere snitt og belte i livet, både på MagMaLou og på NETTBUTIKKEN vår. Men det kommer mye annet fint og nytt fremover dere bør sjekke ut også!!:)

(En liten fugl hvisket meg i øret at det faktisk finnes en kjole av den korteste modellene igjen i butikken, men den mangler dog belte. Men hvis noen fremdeles er interessert, er det bare å komme innom eller ringe 97041888, så kan vi også sende.)

"Vakre Prinsesse Märtha Louise i "Marthe Long Gold Dress"💛 #happybirthday #kongharald #80years #congratulations #royalfamily #portrait #family #bymagmalou Webshop: magmalou.com"

Hurra for Kong Harald!!!!

(Han virker så skjønn!!:):)

// Marthe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg