FAST & FURIOUS!

God fredag, dere!

Alle som kjenner meg, vet hvor mye jeg eeeeelsker jumpsuits og kunne gjerne gått i det hverdag! Men nå har jeg også fått dilla på OnePiece(!!!), som jeg fikk tilsendt i går for å dra på premieren på Fast & Furious 8! "Dressed it up" med høye hæler og fuskepels, og følte meg faktisk veldig vel-og superkomfortabel!;)

Helt ærlig må jeg si at jeg har aldri vært noen kjempe Fast & Furious Fan, så takket egentlig bare ja til å dra fordi jeg hadde skikkelig lyst på drakta, haha! Så etter et lite vors hos en venninne og en liten svingom innom Isabel Marant-åpningen i Prinsens gate, dro vi en gjeng på filmens pre-party på Bølgen & Moi før vi ble kjørt i svære Hummere opp til kinoen.

Der tok vi en rask høyrevenstre finte og dro på festen til det norske merket Mardou & Dean istedenfor å faktisk se filmen, før vi endte opp på ettårsdagen til "Den gamle skobutikken", som er et utested i Torggata.

Hadde en topp kveld, inntil jeg stod på toppen av en vindeltrapp på veg ned, og noen enten dulta borti meg eller bevisst dytta meg rett hue og rævva ned den trappa! (Håper det var førstnevnte!!;)

Jeg griseslo meg, så i dag har jeg ligget rett ut med en hoven klumpfot og masse skrubbsår. Jeg ramla rett på skinka også og klarer nesten ikke å sitte, så det blir nok å chille noen dager på sofaen nå frem til vi drar til Hemsedal på søndag!

Nå gleder jeg meg bare til påskeferie og forhåpentligvis fine dager på fjellet, før vi skal tilbringe siste delen av påska på Sørlandet!

Ønsker dere en superfin helg, og en nydelig påske!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg