PERUVIAN PARTY!

Det hotteste nye kjøkkenet om dagen er definitivt fra Peru! Jeg har fått helt dilla på latinamerikansk mat, med fokus på masse ceviche, urter og grønnsaker, og jeg får aldri nok av kombinasjonen fisk, lime og koriander. I London har de bl.a restauranten Coya, som jeg eeeelsker, men jeg visste ikke at vi har jo en helt fantastisk peruansk restaurant i Oslo også!

Inntil i går!

Jeg og noen venninner var nemlig invitert på en helkveld for å feire bursdagen min på Aymara, som ligger rett ved Solli Plass, og maten var bare heeeelt der oppe!! En av favorittene var Ceviche Miraflores med isgaltfilet, leche de tigre, lime og koriander!

Y U M M Y

Og det som er kult er at menyen er bygd opp slik at man kan bare kose seg og småspise litt etter jobb for eksempel, eller ta en helkveld med masse mat, vin og drinker som vi gjorde.

Eller ønsker du å kjøre en peruansk kveld hjemme med gode venner eller skal arrangere noe, har de også en digg catering meny!

Dette er altså enda en ny restaurantfavoritt for meg i Oslo, og hit skal jeg gå ofte merker jeg!

Kanskje vi sees?:)

Celine et moi

Tina, Benedichte, Maren, Marte, Anett og Sølje!

Anett

Hedda, Sølje, Tina, Benedichte & Anett

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg