SKINCARE TURN-AROUND!!

Annonse//Spons

God Mandag!

Jeg har faktisk fått endel koselige kommentarer i det siste om at huden min har blitt så mye bedre, etter at jeg tidvis har slitt med både pigmenteringer og utbrudd med påfølgende arr tidligere.

Så jeg må bare få takke Elite Helse og Isabella på Røa, hvor jeg startet min "hudpleiereise", og nå til Aesthetic Clinic på Frogner og Christine hvor jeg går nå, som begge har gjort underverker både for huden min.

Var senest på en "Glow-treatment" tidligere i dag hos Christine, og fikk gjort en grundig rens med påfølgende damp og utklemming, før det ble lagt en "peel-prep", som fjernet døde hudceller, og til slutt en fukt-og glødmaske!

Men det jeg har merket spesielt god effekt av underveis, er innsprøytningene direkte i huden av rene vitaminer eller fuktighet, som du kanskje kjenner igjen om du har hørt om det før, som "Skinboosters". Ikke noe "farlige" greier, botox eller fillers eller noe sånt, bare hard-core superbra "skinjuice" for huden!

Jeg synes huden har så mye å si for selvfølelsen min, selv om jeg selvfølgelig vet at det langt fra er det viktigste!!! Men målet mitt er å kunne gå uten sminke i sommer, uten å tenke på dype arr og brune og skjoldete pigmenteringer, og jeg begynner faktisk å nærme meg målet!

Ingenting er som en helt naturlig og fresh solkysset hud på sommeren, og med gode hudpleiere og skreddersydde produkter tilpasset huden, håper jeg å ta mange makeup-og filterfrie bilder fremover både på bloggen, snap og insta!

Og sliter du selv med huden din, ikke gi opp, jeg lover! Ta kontakt med Christine som er helt rå, og den beste dama i klassen. Alle jeg kjenner som går hos henne er blitt helt frelst, og hun ser huden DIN! Jeg føler at mange hudpleiere ofte glemmer å skreddersy et program for hver enkelt, men bare gjør det samme på alle. Så for meg er det et kvalitetsstempel at de virkelig setter seg inn i kundenes personlige hudhistorikk og baserer behandlingen deretter.

Og det gjør de virkelig HER!

Klem, Marthe

PS: Om du oppgir navnet mitt ved en timebestilling hos Christine på Aesthetic Clinic, så får du 20% rabatt på behandlingen din!:)

Tlf: 24112910

#samarbeid

Miss Skinsaver Herself, Christine!

Produktene jeg nå bruker er fra Glo-Therapeutics, Aesthetic Line og Environ! Har også kjempegode erfaringer med merket ZO Scincare, men hadde bare lyst på en liten variasjon etter å ha brukt ZO i et par år, og veldig fornøyd med resultatene her også! Spesielt home-peelingen til Aesthetic Line som jeg smører lokalt på der jeg har spesielt store porer og urenheter. Full av A-vitaminer virker den kjempebra også mot pigmenter, arr og aldringstegn.

3 kommentarer
    1. Du er midlertidig blokkert fra å publisere innlegg. Denne midlertidige blokkeringen varer i 3 dager, og du kan ikke publisere innlegg på Facebook før blokkeringen er utløpt. Husk at folk som gjentatte ganger publiserer ting som ikke er tillatt på Facebook, kan få kontoene sine deaktivert permanent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg