BYE BYE! SEE YOU NEVER AGAIN!

Nå nærmer sommeren seg med stormskritt, og jeg gleder meg til å tine opp etter vinteren og til å gå i lange, flagrende sommerkjoler og sandaler!

Men det jeg IKKE liker med sommeren vanligvis, er den daglige shavinga av leggene!!!

Jeg mener det! Det føles seriøst ut som om det er absolutt hveeer dag man må frem med skummet og høvelen i dusjen, og jeg må innrømme at jeg lenge har drømt om å fjerne det permanent.

Jeg har tidligere fjernet håret under armene og bikinilinjen permanent med laser, men måtte igjennom noen runder før det ble så godt som borte. Og det er jo ikke akkurat gratis, så det tar kanskje litt tid før man får gjennomført alle behandlingene som skal til! Men jeg har absolutt ikke angret for å si det sånn!

Og i går var det endelig leggene sin tur!

Jeg var så heldig å vinne et gavekort på Elite Helse på Røa (De flytter til Aker Brygge i mai), og jeg var ikke tvil om at det var hårene som skulle få blø denne gangen;)

Det gjør ikke spesielt vondt, men man kan kjenne at det stikker litt enkelte steder. I følge hun som behandlet meg, vil 20-30 % av hårene forsvinne om tre uker, også skal jeg kjøre en ny omgang om fem uker.

Jeg håper jo at to ganger er nok, men uansett er det digg å bli kvitt hvertfall 60-80%, så kjører jeg kanskje noen runder til etterhvert.

Håper forresten å få lufta leggene noen dager nå, siden jeg reiser til Spania i morgen på hest-og yoga"camp" i Jerez!

Håper du blir med på turen!

Klem//Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg