MAMASTÉ!

Du trodde kanskje det hadde sneket seg inn ei litta skrivefeil i overskriften?? Neida, jeg har rett og slett laget mitt eget lille ord for hu mor sjøl som endelig har tatt mot til seg og for første gang på leeeenge, reiser uten hverken mann og barn noen dager!

Jeg har lenge drømt om å dra på både yogareise eller en ridecamp et eller annet sted i verden, så når det dukket opp et opplegg hvor man kan gjøre begge deler, rykket denne turen opp helt øverst på ønskelista.

Så når man med litt angst og indre uro først skulle fylle enda ett år nærmere førr, ble jeg sjukt glad da hubby gav meg denne drømmen i bursdagsgave!

Litt merkelig å bli så glad for at han vil sende meg bort kanskje, men jeg velger å tenke på at han er mest opptatt av å få ei veeeldig blid og raus kone tilbake igjen, hehe!

Så nå har vi akkurat landet i Malaga, og er på veg ut til Jerez, hvor vi skal bo på en gård hvor vi skal trene yoga og ri flere ganger om dagen.

Derfor sier jeg bare:

MAMASTÉ!

-Mor gleder seg!!

Klem//Marthe

Jacket//Gestuz

Glasses//BottegaVeneta

Tights//Casall

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg