FIVE DAYS//NINE OUTFITS//VOLUME2

Rome wasn't build in one day. Same goes for love…

For snart 17 år siden ble jeg (etterhvert, haha) stormforelsket i den personen jeg skulle gifte meg med og bli far til mine barn.

I juli feirer vi 12 års bryllupsdag!

Vi har opplevd sååå mye fint og hatt det sååå mye gøy, men også kjent på livets harde realiteter innimellom.

Det tror jeg de fleste gjør.

Men uansett.

Likefullt som Roma som kjent ikke ble bygget på én dag, gjelder det samme for kjærligheten og ekteskapet.

Og det er fint det.

På vår andre dag i Roma, tok vi på oss turistkappen igjen for å se den historiske kamparenaen, Colosseum.

If only these walls could talk!!

Tror det hadde vært no jeg hadde fått med meg på Netflix for å si det sånn;)

Det var sykt varmt, og med min agro-angst for store folkemengder, måtte jeg omtrent holde meg fast i både mannen min og venneparet vi reiste sammen med. Bortsett fra å småklikke litt på noen russere som snek i køen, tror jeg oppførselen min var nogenlunde innafor faktisk, hehe.

Bortsett fra en liten break-down da vi plutselig befant oss motstrøms i en megasvær horde av kameraglade kinesere og deres 4 meter lange selfieredskaper, så klarte jeg meg helt fint om jeg får lov til å si det selv.

(Mulig mannen min ikke har helt samme oppfatning vel å merke.)

Beautiful Rome…

Mi amore!!

Jeg hadde planer om å legge ut antrekksbilder fra dag til dag, men denne uken er så hektisk, at jeg må nok gjøre det i flere runder.

Nå må jeg trene litt morgenyoga for å tøye litt på en småsur nakke som ikke var så blodfan av å trippe rundt på brosteiner i Italia, før jeg må ut i hagen og orge litt til et mini-vors jeg skal ha i hagen før Universal festen i ettermiddag. I tillegg skal jeg på et par møter og et innkjøp, så nå må jeg rett og slett komme meg avgårdsj!

Men outfitinfo står under!

Ha en nyyyyydeligoso onsdag!!

Klem//Marthe

Shirt//NeoNoir(MagMaLou)

Skirt//byMAGMALOU

Sandals//AmandaWakeley

Shades//LeSpecs(MagMaLou)

Bag//AmandaWakeley

Earrings//MissMathiesen(MagMaLou)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg