Q & A’S FROM SPAIN!

Goood Mandag, Superstars!

Tenkte ei litta update fra Spania var innafor, for har fått masse dm'er både på snap og insta med spørsmål om diverschus de siste dagene! Setter utrolig(!!) stor pris på at dere engasjerer dere, og jeg prøver å svare alle, men noen ganger koker det litt for mye til at jeg rekker å svare dere personlig, så tenkte like gjerne å recappe noen av spørsmålene jeg har fått, her på bloggster'n!

1.

"Er det deres hus dere bor i i Marbella"?

Nei, en venninne av meg og mannen hennes fikk leid dette fantastiske stedet gjennom bekjente, og er så møkkfresht og perfekt for barnefamilier at hvis noen ønsker å leie det selv er det bare å si fra, så kan jeg legge ut kontaktinfo!

"ikkespons btw"

2.

"Virker som du og mannen din har det så bra sammen. Hva er hemmeligheten?"

Kort sagt: respekt, humor og en god terapeut, haha!! Vi feiret 12 års bryllupsdag i går, og han er den diggeste personen jeg vet om!! Men selvfølgelig har vi også hatt våre utfordringer, krangler og sorger vi også, og jeg tar ingenting for gitt, men in the end så handler det for meg om hvordan han får meg til å føle trygg som både mamma, kjæreste og konemor! I tillegg er han veldig støttende (selv om han ikke alltid er enig;), i mine prioriteringer når det kommer til både jobb og sosiale greier( som kan være en utfordring for en hvilken som helst konefar, når mor er født som en rastløs sjel som er livredd for å gå glipp av noe gøy!!::))

Men vi har veldig mye hjelp i besteforeldre på begge sider, og også fått utrolig mye ut av å gå til parterapeut, for rett og slett å lære oss verktøy til å kommunisere best mulig når hverdagen henger over oss med våkenetter, barn, jobb, sykdom, planlegging, organisering, henting og bringing. Dette bør jeg egentlig ta på et eget innlegg dedikert "Parterapi", for har mye på hjertet her for å si det sånn, men må bare røpe at jeg skjønte at terapeuten vår, Ingeborg, var helt riktig for oss når hun etter 3-4 sessions bare: "Neste gang trenger egentlig ikke Magnus å være med! Han er helt fin han! Derimot tror jeg du kan ha mye nytte av egenterapi, Marthe!"

Hashtag##Lolz

3.

"Hvordan får du tid til alt"?

Det spørsmålet får jeg faktisk ganske ofte, for alt ser sikkert mye mere hektisk og "perfekt" ut på sossialos medios, men sannheten er at jeg har verdens beste team på jobben som har tatt mye ansvar siden jeg har hatt noen utfordringer helsemessig de siste årene. Jeg vet for eksempel aldri hvordan hverken hodet eller kroppen fungerer, siden jeg sliter mye med rygg, hofter og nakke, så jeg må alltid ta hensyn til hvordan jeg står, går, sitter og ligger, og har basically alltid pain, men har heldigvis også bedre dager. Og de setter jeg sååå stor pris på at jeg nyter de så mye jeg kan, innimellom behandlinger, leger og yoga, som holder kroppen i gang!

4.

"Hvor er antrekket fra?"

Jeg pleier som regel tagge inn merkene jeg går i, så det er bare å trykke på bildene på insta, så kommer de opp! Men det er jo ikke noen hemmelighet at jeg selvfølgelig bruker mye fra butikken min, MagMaLou, og de merkene vi fører der, inkludert vårt eget merke, byMAGMALOU.

5.

"Har du lyst på flere barn?"

Artig spørsmål å få på DM btw, hehe, men svaret er NEI! Lysten er selvfølgelig der, men kroppen min synes ikke det er så topp å hverken bli gravid eller å være det, så jeg er EKSTREMT TAKKNEMLIG for de to gulla jeg har!

Shit, tiden flyr, og jeg er nå på veg til Madrid og Villadolid for en overnight-stay med Ford Norge, så jeg må løpe(les:vagge) bort til toget etter jeg akkurat rakk flyet fra Marbella til Madrid kl.06 etter å ha feiret bryllupsdagen til godt over midnatt i går for å si det sånn!

Men håper du popper innom her i morgen også, for jeg gleder meg til å fortelle mere om samarbeidet jeg har med Ford Norge nå, og nyhetene de slipper nå til høsten!

Hasta Manana!

//Marthe

Småforelsket i "Villa Sun" er en understatement! Perfekt for barnefamilier som ønsker et velfortjent "lyxig" avbrekk fra hverdagen, med gated community, store soverom med tilhørende bad, basseng, enormous hage og MARMORGULV inne!

Mannen min gjør alt han kan for å unngå kameralinsa, men var på tilbudssiden i går siden vi hadde jubileumz. "Dette trenger du ikke venne deg til", sa han etterpå. Gotta love him, haha!!

Outfit:

Dress//Vintage//KOMAbyMARTEKROGH

Earrings//GanniPrinsensgate

Shades//LeSpecs//MagMaLou

Skulle ønske disse kaktusene hadde overlevd en vinternatt på Tåsen for å si det sånn! #gardeninspo

Happy mumster!

Klærne til barna er fra H&M og Lindex, mens mannen min setter sin pride i å være utrendy, så har lovet å ikke skrive om garderoben hans, haha!

Picturecreds: @bybenedichte

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg