NY UKE, NYE MULIGHETER!

Halla swee'pees!

Håper dere harhatt en fin start på uka?

Vi hadde en all-in bursdagshelg der vi feiret min 8 år gamle datters bursdag med både familiemiddag på fredag og barnebursdag på søndag, så var litt tungt å stå opp mandag morgen må jeg innrømme! Uken ble litt hektisk, siden vi også hadde visning på torsdag i tillegg.

But, hey, nå er jeg klar for ny og fresh uke!

I går hadde jeg flere "spanande møter" (er så gøy når bloggere alltid sier det på snap og instastory, som om vi ikke anerkjenner at også resten av verden er på masse møter hver eneste dag, haha!) Men jeg tror dette blir en gøyal høst med masse positive fortegn.

Håper bare kroppen henger med…

Håper du vil joine høstens prosjekter på snap og insta også! Still not a follower?? Find me @magmaloumarthe!!

Ha en nydelig tirsdag!!!

//Marthe

Ootd:

Jacket//VanessaRudjordXbyMAGMALOU (HARLEY JACKET)

Pants//GANNI

Shades//Quay

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg