HØSTENS FINESTE KÅPER!

Helløu Helløu!!

Etter en hektisk uke med både masse innkjøp og møter og to premierefester (Bjørn Borg og "Skal Vi Danse"), var det digg med en rolig søndag med familien i dag.

Jeg har egentlig hatt sinnsykt vondt i nakken de siste dagene, og burde vel egentlig ha ligget mest mulig i ro til det blir litt bedre igjen, men barna var keene på pizza så klarte å karre meg ned til Frogner og Villa Paradiso.

Nå som høsten ligger i lufta, er det på tide å finne frem favorittkåpene, og min favoritt for høsten er fra vår egen kolleksjon med Vanessa Rudjord.

"Hug Me Coat" er i 100% ull og har en PERFEKT passform. Den finnes både i sort og rosa, og begge er så fine at jeg klarte ikke å velge, og måtte gå for begge!!!!

Olivia fikk nylig en nydelig kåpe i gave fra Lindex, og jeg elsker både fargen og snittet på den.

Ellers håper jeg dere går inn på Magmalou.com og sjekker ut resten av kolleksjonen vår, som jeg faktisk må være så ærlig å si at jeg faktisk elsker, hihi!!

Tataaaa! Sees på snap og story:)

//Marthe

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg