GREEN DAY GONE BLUE!!

Shit, for en blåmandag dette har vært, på tross av mine grønne innslag på outfiten!

Jeg vet ikke hvordan det er for deg, men jeg blir alltid litt stressa og halvdeppa av dette høstværet og de konstante høye skuldrene mine som følger med kulden og sesongen. Og DET jeg er bare sånn passe fornøyd med må jeg innrømme, som egentlig bare vil ha sol og sommer hele året!!

Desto hyggeligere er det å se at kolleksjonen vår med Vanessa er blitt så godt mottatt, og at den foreløpig flyr ut fra både butikk og webshoppen. Den sorte kåpen er vi faktisk allerede så godt som utsolgt for etter kun én og en halv uke, så vi kjører nå en reproduksjon av den og håper vi får den på plass igjen i løpet av kort tid. (PS: Det er rundt ti sorte kåper igjen, så om du vil sikre deg den perfekte vinterkåpen allerede nå, kan du være heldig om du sjekker ut webshoppen så fort som mulig, istedenfor å vente på neste produksjon:)

Ellers går dagene med til å gjøre innkjøp av nye sommerkolleksjoner for tiden, og vi har i tillegg tre nye superspennende prosjekter jeg gleder meg max til å dele med dere også om bare noen få uker.

Men nå skal jeg gå å synge nattasang for eldstemann!!

Høres i morgen!!

Klem//Marthe

Jacket//VannessaRudjordXbyMAGMALOU

Knit//Gestuz

Jeans//BlackOrchid

Purse//DesignerRemix

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg