HEJ SÖTA BROR!

Hei darlingser!

Etter noen finfine og hektiske dager i New York kom jeg hjem sent torsdag kveld, og allerede fredag dro hele familien til Gøteborg. Vi pleier å dra over grensa hvertfall et par ganger i året (med hybridbil bør jeg vel påpeke, siden jeg fikk litt pepper på bloggen i går for å forurense med å dra på jentetur med fly til New York…)for å besøke et vennepar og deres barn vi har kjent i mange år, og jeg er blitt så innmari glad i denne byen!!

Siden vi alle har små barn, blir det ikke så mye uteliv lenger, men vi finner alltid koselige steder å besøke og gode restauranter å spise på på dagtid, og shoppingen er råbra! I tillegg har de "Artilleriet", som er en helt sinnsykt fin interiørbutikk jeg dessverre ikke rakk innom denne helgen, da vi prioriterte en skikkelig lang dag på Liseberg med barna!

For en person med sosial skrekk, angst og indre uro for store folkemengder og som har endel rygg-og nakkeproblemer i tillegg, er jo ikke dette en drømmedestination for meg akkurat, men jeg klarer ikke holde meg unna fornøyelsesparker for det er jo egentlig kjempegøy og barna elsker det, så det er totalt verdt litt angster og vondter!!! Er ganske ødelagt i dag, men satser på at kiropraktor en min, Thorleif på Røa Klinkken, klarer å fixe litt på dette i morgen siden jeg må dra til Paris allerede på onsdag for å kjøpe inn nye stoffer til neste kolleksjon.

Men en ting jeg må tipse om neste gang du er i Gøteborg, er å rusle rundt i Slottsparken og legge inn en stopp på Barnens Zoo på toppen av berget! Der har de hester barna kan ri på, og blant annet griser, høner og geiter de kan klappe på. Superstas for barna, og superkos for de voksne!

Men nå er det natta for min del, og i morgen starter en ny uke med nye muligheter, så best å være uthvilt!

Have a good one!!

//Marthe

Kåpen er fra vår nye kolleksjon, Vanessa Rudjord x byMAGMALOU, og jeg eeeelsker den! Er i 100% ull og finnes også i sort! Du kan finne den på webshoppen HER, whooopwhoop!!

Olivia rir på hest for første gang!!

Emma Lou er stolt storesøster!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg