A LITTLE BEAUTY FIX TRIX!!

Good Mandag!

Tenkte bare å tipse dere om en enkel og effektiv måte å spare litt av den tiden de fleste av oss jenter må bruke på å shave bena, nemlig å fjerne de for godt!!

Hårene altså, ikke bena!!;)

Jeg får helt grøsninger av mine hårete legger de gangene jeg ikke har hatt tid til å shave de på en stund, men i våres var jeg så heldig å vinne et gavekort på Elite Helse og valgte nettopp å bruke det på behandlinger med hårfjerningslaser.

Jeg rakk å gjøre min første behandling i våres, i god tid før sommeren, da det anbefales å ikke være i solen i noen uker etterpå. Og allerede etter én behandling var resultatet såpass bra at jeg faktisk ikke trengte å dra frem høvelen gjennom nesten hele sommeren!

Men nå har de kommet noe tilbake, så tiden var inne for en ny "fresherupper"! Vanligvis pleier det ikke å gjøre noe vondt, men i dag tålte jeg nesten ingenting uten at tårene faktisk presset litt på. Og da ble jeg fortalt at under "that time of month", er man tre ganger så sensitiv og følsom mot smerte-og det er en teori jeg kan støtte opp under etter i dag, haha!Så bestiller du en time er det lurt å sette den opp i løpet av en uke du vet at dette ikke vil være en issue!!

Det er jo en kostbar behandling, siden man må gjøre den flere ganger, men heldigvis kan det lett gå noen måneder i mellom pr.gang, så man slipper å råblakke seg på en, to, tre liksom, men kan spare opp litt i mellom.

Behandlingen varer i ca 40 minutter og koster 2400kr (ganger X-antall behandlinger), og Elite Helse ligger bare et steinkast unna "torget" på Aker brygge!

Nå har jeg lagt barna, og er så trøtt at jeg ser i kryss, så sier bare God Natt & Take Care så lenge!

Klem//marthe

Ootd:

Coat//Designer Remix

Pants//Gestuz

Turtleneck//GANNI

Cap//Echo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg