NYFORELSKET!!!

#annonse

Jeg elsker å kjøre bil!!

Det er noe med det å sitte i en bil og kjøre fra A til B med favorittlåtene så høyt at du bare vil synge med for full hals, uten at noen klager på støynivået! Eller å kjøre til sommerhuset på Sørlandet eller hytta på fjellet og bare nyte synet av Norges nydelige natur som suser forbi og glede seg til en helg med bare kos og chill.

Desto eldre jeg blir, desto mer kresen blir jeg til hvilken bil jeg faktisk kjører! Jeg stiller for eksempel mye strengere krav til sikkerhet – spesielt etter at jeg fikk barn selvfølgelig. Nå for tiden kjører jeg lykkelig rundt i markedets mest avanserte småbil, og kan endelig røpe at jeg er så heldig å ha blitt ambassadør for nye Ford Fiesta denne høsten. Og halleluja, jeg er rett og slett litt nyforelsket i min nye, røde bestevenn; en Ford Fiesta Titanium.

Jeg kjører generelt ganske mye, spesielt bykjøring, og jeg må si at denne lille rakkeren rett og slett gjør livet mitt litt enklere for meg for tiden! For selv om jeg faktisk må innrømme at jeg er en jævel til å lukeparkere (not kidding!!), så har denne herligheten parkeringsassistanse så den kan så godt som parkere seg selv, og for en med rygg-og nakkeproblemer er det ekstra digg med blindsonevarsler i sidespeilene, så jeg ikke trenger å vri av hodet for å dobbeltsjekke om det ligger en bil ved siden av. I tillegg har den mange andre funksjoner jeg gleder meg til å fortelle om, men først må vi snakke litt om det fantastiske eventet Ford of Europe arrangerte tidligere i sommer!!

Jeg og andre norske og internasjonale influencere og journalister ble invitert med på en helt fantastisk tur i Valladolid i Spania. En liten, sjarmerende landsby nord for Madrid. Vi bodde på et gammelt kloster fra 1700-tallet som var så vakkert at jeg holdt på å miste pusten!!!! Stedet skapte en fantastisk ramme rundt lanseringen av de fem nye Ford Fiesta variantene Titanium, ST-Line og Vignale – samt preview av Fiesta ST og Fiesta Active som lanseres neste år.

Jeg har tenkt at det sikkert ikke er så lett å finne ut hvordan du skal få jenter til å interessere seg for bil og bilkjøp. Selv er det ikke så ofte jeg blir fersket i samtaler som omhandler hestekrefter og motor akkurat, men når det gjelder design, form, lyd og farge – da er jeg plutselig en langt bedre lytter! Derfor synes jeg Ford var supersmarte da de hadde bygget opp et teknologi eller "Experience Center" der alle kunne oppleve bilen på en litt annerledes måte. Ulike rom på senteret presenterte ulike deler av bilen. Et rom kunne for eksempel minne om et spøkelseshus på Tivoli, der du går inn i total mørke. Her måtte du bruke sansene til å føle deg frem i gangene som var dekket av ulike materialer brukt for å bygge en Ford Fiesta. Veldig kult!

En annen kul måte å tilnærme seg de ulike modellenes egenskaper på, var ved bruk av smak. Alkoholfrie drikker med frukt- og grønnsaksmak blandet med flytende nitrogen ble linet opp, og hver modell hadde to ulike signaturdrikker man skulle gjette seg frem til! Ikke for å skryte, men jeg klarte alle sammen, haha!!

Må nevne lydanlegg-rommet også! Nye Ford Fiesta er tilgjengelig med B&O PLAY-anlegg med superbra lyd, men dette må jeg skrive om senere, for nå må jeg nesten løpe ut i sola og nyte de siste soldagene før høsten og kulden tar helt overhånd! Jeg har heldigvis rattvarme på min nye Fiesta, så nå kan vinteren bare komme!

I'M READY FOR YA!!!

Men er dere keeneyy på en testdrive, så ikke nøl med å ta kontakt med din nærmeste Ford-forhandler (som du kan finne på Ford.no), så hjelper de deg å finne hvilken modell som passer best for deg!!

Vroom Vroom!!

/Marthe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg