JOIN MY XMAS GIVEAWAY CALENDAR!!

Goood mandag alle sammen!

Her har det vært litt stille siste uken, for tiden har ikke strukket til rett og slett, i tillegg til at nå som det er blitt veldig kaldt ute, så reagerer musklene mine med å bli så hissige at å skrive på PC eller mobil gjør bare alt mye verre.

MEN, jeg må jo hvertfall fortelle dere at jeg har begynt å legge ut daglige juleposter på Instagram, der du kan vinne en superfæb premie hver eneste dag!

Så på den første dagen i desember la jeg ut et gavekort på 2500kr på nettbutikken vår, MagMaLou.no, som ble vunnet av en veldig fornøyd instafølger. Den 2.desember stakk Hanne, som kommer fra den gamle hjembyen min, Steinkjer, av med en hvit fuskepels fra Vanessa Rudjord-kolleksjonen, som hun skal bruke når hun gifter seg i april, og snart kåres vinneren av gårdagens giveaway som er et bokstavsmykke fra Enamel (Om du skyndter deg, rekker du å være med på trekningen her også!) Senere i dag kommer det en flunkende ny post der vinneren kan vinne et par nydelige øredobber fra Miss Mathiesen! Så håper vi sees på instagrammen min i løpet av dagen så kan du sikre deg festørepynten frem mot jul!

Instagramprofilen min heter "magmaloumarthe" om du ikke følger allerede!

Ha en nydelig uke!

Klem//Marthe

Ootd:

Jacket//DesignersRemix

Eyeshadow//FentyBeauty//Rihanna

2 kommentarer
    1. Beate: Hei Beate, og beklager sent svar! Foreløbig bare vært på instagram, men skal prøve få tid til å legge ut noen dager på bloggen også! Stor Klem, Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg