HEj GÖTEBORG!

To-tre ganger i året drar vi til Gøteborg og besøker et vennepar av oss med barn på samme alder, og jeg er blitt skikkelig fortjust i byen! Vi kom akkurat hjem i kveld fra en liten familyweekend, og har hatt det sååå koselig!

Vi drar alltid på Liseberg med barna når vi er i Gøteborg, og førjulstiden er jo spesielt koselig der!! Jeg kjører på ingen måte noen store karuseller, men noen runder med kaffekoppene kan jeg strekke meg til, haha!

Ellers oppdaget jeg i dag at de også har Sephora her, whoopwhoop! Det er skikkelig god stemning for min del, for er helt avhengig av endel produkter fra Becca (som bl.a shimmerpudderet i fargene Opal og Pop), og de er ikke så lett å oppdrive.

Siden vi har barna med oss, blir det koselige hjemmekvelder og matlaging istedenfor å gå ut å spise. Og Magnus og Jonas lagde en helt syk pastarett i lørdag kveld, med selvlaget pasta som virkelig er å anbefale å teste ut!

Denne uka blir hektisk som vanlig, men har en stor plan om å få trent mye, for med kulden har jeg blitt så mye verre i musklene at jeg blir litt kokko innimellom. Men er bare å bite seg fast!! Og få trent da!!!;)

Ha en nydelig uke!

Klem, Marthe

Jakke og sko fra Ganni. Fåes kjøpt på Magmalou.no!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg