NO MORE SKAPBLOGGER!

Jeg har vært en skapblogger i noen måneder uten egentlig å ha annonsert det, men da jeg ble spurt om å blogge for Side2 Nettavisen synes det hørtes super spennende ut. Så Hei og Hopp, nå kaster jeg meg ut i den Store Blogg Verdenen, og jeg blir kjempe glad om du vil følge meg.

For alle som ikke kjenner meg heter jeg Marthe Kveli Valeberg, er 35 år, gift på niende året og har en datter på fem.

Jeg har jobbet som stylist og makeup artist i Trondheim, Hawaii og Oslo siden 2003. I 2011 startet jeg konseptbutikken, MagMaLou, som ligger på Frogner, og i år lanserte vi vår første kleskolleksjon, byMAGMALOU, som nå selges i 40 butikker spredt over hele Norge. Og en ny kolleksjon er på trappene…:)

Jeg er lidenskapelig opptatt av mote og skjønnhet, men kommer også til å skrive om andre aspekter i livet som interesserer meg som for eksempel helse, trening, gründerlivet og familie.

Jeg vil gjerne bli kjent med mine lesere, og håper vi kan inspirere hverandre fremover! “Your Dreams Should Never Be Better Than Your Real Life, So Start Living”:)

12 kommentarer

Siste innlegg