WEDDING WONDERLAND

Forrige lørdag sminket jeg den vakre bruden Anett Ringstad, som driver Colina Agency, og er agent for en av våre bestselling brands, Ganni. Brudeparet feiret dagen på Holckenhavn Slott på Fyn i Danmark, og herre jøsses for et sted!! Jeg og Magnus leter selv etter location å feire vårt 10 årsjubileum neste år, og merker at dette stedet har skrevet seg høyt inn på lista over steder vi må vurdere.

Jeg ga bruden en naturlig konturert makeup med litt ekstra glød og highlighting, mens frisøren lagde en stram chignon lavt i nakken.

Vakre bruden!!

Brudens ene forlover, Marte Krogh. Jeg har sminket Marte fast i snart tre år, og hun så eventyrlig vakker ut i en redesignet Erdem kjole.

Begge forloverne, Kristina og Marte

Backstage Girls! Marion Ravn sang to sanger i overraskelsesgave til brudgommen! Marion hadde på seg et skjørt og en topp fra Ganni, mens jeg hadde på meg en kjole fra det svenske merket Zetterbergs.

Such a Beautiful Place! Takk for oss Holckenhavn!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg