SAYANORA WINTERCOAT!!

Kjære Vinter Kåpe!

Takk for følget i vinter, men nå må våre veier skilles! Kult at du holder meg varm på vinteren, men ikke så fett at du konstant får meg til å se ut som Michelin Mannen på glattisen. Jeg må innrømme at du er et nødvendig onde, da jeg gjerne skulle sluppet å forholde meg til deg i det hele tatt, men er glad du ikke dømmer meg for det og nekter å henge i garderoben min. Beklager at du nå blir hengt opp og stengt inne på et mørkt og kaldt loft, men samtidig vet jeg at du har sympati med at det er akkurat slik jeg føler det selv på vinteren. Takk for at du er forståelsesfull, for våre veier kommer (dessverre) til å krysse igjen, og det hadde vært kjipt om du ikke var keen på å henge sammen igjen! Until then: SEE YA, SUCKER!!!

Project WinterCoat OFF!! I’m feelin’spring!!:)

Hatt//HM

Dresscoat//NinaJarebrink

Knit//ArnieSays

Shirt//MyHusbands

Pants//Gestuz

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg