TWINSTYLE!

Fra søndag til mandag var jeg og datteren min invitert med til Legoland sammen med en venninne og sønnen hennes. Siden jeg antageligvis er den eneste født på 70-tallet som ikke har vært der som barn, gledet jeg meg sikkert like mye som barna, hehe! Og reiseantrekket for begge ble rett og slett et matchende skjørt, som datteren min digget så mye at hun nektet å ta det av seg på kvelden igjen! Hva synes du? Er “twinstyle” mor- og datter-antrekk innafor eller altfor “klissete” og harry? Jeg vet ikke jeg…ble plutselig litt usikker selv, da jeg faktisk syntes det var overraskende koselig å kle oss nesten likt…hm…:)

Wearing matching outfits flying to Billund in Denmark on Sunday to visit the popular “Legoland”.

Marthe:

Turtleneck//byMAGMALOU

Skirt//Lindex

Boots//Zara

Jacket//Gestuz

Emma Louise:

Vest//H&M

Skirt//Lindex

Shirt//Lindex

Shoes//Superga

10 kommentarer

Siste innlegg