BIG SISS LOVE AND NEW BABY BUYS!

Har hatt en litt heavy helg og ligget horisontalt i sofaen med bøtta ved siden av meg og kastet opp 24/7, i tillegg til at det river i hele kroppen hver gang jeg rører på meg p.g.a bekkenløsningen. Men har uansett fått satt 6 hyggelige ting på positivitetslista denne uka før helgen kom: 1. Jeg hadde godt over en uke der jeg faktisk ikke var kvalm absolutt hele tiden “mellom slagene” 2. Jeg fikk jobbet noen timer her og der med superinspirerende folk, selv om ukens høydepunkt ikke akkurat var da jeg kastet opp over “hele” settet under en fotoshoot med Ane Dahl Torp på onsdag! Heldigvis kjenner vi hverandre ganske godt, ellers tror jeg jeg hadde dødd! (Jeg legger ut endel “behind the scenes” på snapchat, så gjerne følg meg på “magmaloumarthe” og bli med på moroa-lover spyfri sone;) 3. Jeg er godt over halvveis i svangerskapet (22uker), og begynner endelig å se lys i tunnelen 4. Har en veldig forståelsesfull 5-åring og mann som holder ut med en sliten og til tider ekstremt urasjonell og utålmodig mamma 5. Villfersken og pakistansk mango er noe av det beste jeg vet, og i dag klarte jeg å nipse i meg litt uten å bli møkkdårlig! 6. Har allerede begynt å bli litt tussete av å se på babyklær og produkter, og rakk å gjøre noen kjempe nødvendige(!!;) småinnkjøp til både mor og barn tidligere denne uka, hehe!

Fikk denne supersøte printdressen av min venninne, Cecilie, og måtte bare kjøpe den supersøte smekken jeg kom over på Cubus her om dagen.

Jeg elsker gode kroppsprodukter, og vil aller helst bare bruke det beste til babyen også. Mange av venninnene mine har brukt og anbefalt Estelle & Thild på barna sine, som både er fri for kjemikalier og syntetiske ingredienser, så har “stacket” opp med endel produkter allerede. Selv er jeg allerede blitt avhengig av oljen som gir masse fukt og skal forebygge dannelse av strekkmerker.

Krysser fingrene for en kvalmfri morgendag, og ønsker dere alle en fantastisk ny, fin uke! Klem fra “Sofasliter’n;)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg