ANE DAHL TORP//COVERGIRL

Sjekk ut portrettet av covergirl Ane Dahl Torp i denne månedens utgave av Tara! Ane er en av de kuleste jentene jeg kjenner og synes hun er en av Norges aller beste skuespillerinner, og jeg har det alltid super gøy når vi møtes! Nå var det altfor lenge siden sist, så gledet meg masse til å jobbe sammen igjen! Jeg gjorde styling, hår og makeup på denne shooten, og å jobbe med Ane er skikkelig gøy også stylingmessig for hun trives egentlig best i hullete jeans, sneakers og oversizede strikkegensere og herreinspirerte jakker, og ser alltid så “effortless cool” ut. Men selv om det ser uanstrengt ut, har hun klare meninger om hva hun liker og ikke, og vi var veldig på bølgelengde om hvor vi ønsket å gå med stylingen! Jeg elsker å mixe androgyne plagg med litt mer feminine detaljer som for eksempel litt naturlige bølger i håret som her, mens makeupen holdt vi ganske naturlig og jeg brukte fingrene istedenfor pensler til å påføre øyeskygge for et mer upolert og messy uttrykk. Jeg og Ane fikk våre første barn ikke så lang tid fra hverandre, og var trillebuddies på Sognsvann back in the days, og under fotoshooten var jeg veldig glad for at vi nettopp kjenner hverandre fra før, for følte meg skikkelig uprofesjonell da jeg midt i en shoot begynte å “bælje” som en gris og både fotografen, journalisten og Ane, stakar, kom løpende til med poser og papir og alt mulig rart for å hjelpe til og redde situasjonen! Denna svangerskapskvalmen tar ingen hensyn til tid og sted gitt, men heldigvis var alle på settet veldig hjelpsomme og forståelsesfulle, så det gikk veldig bra og vi fikk tatt alle bildene vi skulle til slutt! Håper du liker de! Ellers gleder jeg meg veldig til å se Anes nye film “Bølgen” som kommer ut snart, you should check it out too!!:) Klem, Marthe

Bildene er snapchat bilder tatt fra bladet og behind-the-scenes pix fra min egen instagram, som du kan følge om du søker opp “magmaloumarthe”(Gjelder både insta og snap)

Behind the scenes:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg