AMME-BH ALERT!!

Ordet amme-bh er ikke spesielt sexy, og det skal det ikke nødvendigvis være heller. Amming skal jo først og fremst være mest mulig komfortabelt og praktisk for mor og barn, men jeg husker alle de slitne ammetoppene jeg kjøpte fra de billige kjedebutikkene fra forrige barselperiode som ble nuppete og slamsete etter bare et par vask! Derfor ble jeg veldig glad da jeg fikk tilsendt (sponset) et par lekre blonde-bh’er og noen freshe treningstopper fra glammom.no, som virker å være i mye bedre kvalitet, OG hakket mer sexy enn de fleste andre jeg har sett. Hvorfor ikke glamme opp barsel-hverdagen så godt man kan, innimellom bleieskift og gulping??;) x Marthe x

Ps: ikke helt hverdagskost å breie seg ut i undertøyet på bloggen 5 dager før jeg skal føde, men shit heller, er ikke noe verre enn å sprade rundt i bikini på stranda, hehe! Og da går jeg ikke med en ullcardigan over heller for å si det sånn!!;)

Om du ønsker deg litt freshere ammeundertøy kan du gå inn på glammom.no og bruke rabattkoden marthe15, og få 15% på dine kjøp som gjelder i en uke fra i dag!( Undertøyet sendes fra Sverige, så ekstra omkostninger må påberegnes).

Snapchat: “magmaloumarthe”

7 kommentarer
    1. Hei! Kan tipse deg om change sine amme-BHer. Fine blonde-bher med spile som sitter godt, støtter opp, og holder seg fine! Bruker mine til barn nummer to nå:) Den der var også veldig fin! Å så så fresh for å være helt på tampen av et svangerskap:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg