PARTY SEASON COMING UP!!

Selv om hverdagen handler mest om amming, pumping, gulping og bleieskift for tiden, gleder jeg meg som vanlig ekstremt mye til disse to siste måneden før jul og nyttår. Vanligvis er kalenderen fyllt opp med julebord og sosiale sammenkomster rundt disse tider, og jeg elsker å planlegge antrekk til enhver anledning( ja, jeg er litt skadet av å ha jobbet som stylist i 11 år, tihi). Årets siste måneder vil dog bli litt roligere for vår del, med baby Olivia på bare 18 dager hengende i puppen til alle døgnets timer, hehe, men det gjør ikke min totale hang-up på party-kolleksjoner noe mindre. Derfor er jeg super ekstatisk over at jeg og vår head-designer i byMAGMALOU, Andrea, har designet en egen julekolleksjon som er ute i butikk nå! Den består av 5 kjoler, 3 jumpsuits og én kimono, og er perfekte pieces til alt fra after-work, julebord eller nyttårsfeiring. Vi feiret mannen min sin bursdag lørdag kveld, og da hadde jeg på meg Pia Velvet Dress for første gang, som også er perfekt å dresse ned om man vil. Du kan for eksempel style den med alt fra en skjorte under for en litt mer “office-look” eller slenge en strikkegenser over, og bruk kjolen som et laidback skjørt istedenfor. Jeg gikk dog for en “all-in” variant med store statement øredobber, hæler og fuskepels, som var utrolig deilig siden jeg føler jeg loffer ganske mye rundt i joggingsen for tiden!! Gjerne følg meg til både hverdag og fest på snapchat: “magmaloumarthe” it is!! Klem,M

Dress//byMAGMALOU

Jacket//Meotine

Stockings//Ganni

Earrings//Zara

Heels/Ganni

Hvilken style fra vår julekolleksjon liker du best? Bare ta kontakt med verdens beste jenter på MagMaLou (970418888) om du ønsker å få noe tilsendt eller legge av noe! Bruk rabattkoden “Olivia” for å få gratis frakt ut denne uka!:)

4 kommentarer
    1. Har du et godt tips å komme med til antrekk for oss som har en del ekstra (typ eple fasong….) . Finnes jo masse fint (bla din kolleksjon), men føler det meste er laget for de på 1,80 og str 34/36… (Det føles som de er de eneste som kan pull it off hvis du skjønner, det er ikke for å kritisere deg og kolleksjonen din altså! For den er veldig fin!)

    2. Elisabeth: Så hyggelig du liker kolleksjonen, Elisabeth!! Jeg har absolutt tips å komme med til alle kroppsfasonger og størrelser, da jeg selv har vært opptil str.42, og vet hvordan man best kan få scwung på formene, hehe! Litt skummelt å anbefale noe uten å sett deg dog, så send meg gjerne et bilde, så kan jeg gi deg et par personlige tips:[email protected]. Klem, M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg