G.O.O.D T.I.M.E.S

Heihei:)

Lovte å dele med dere i dag hvorfor det kommer til å bli litt hektisk fremover, men det må faktisk vente en dag eller to til, da ikke alt er klart enda. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, ikke sant??:)

Ellers går dagene med på å farte litt rundt på møter for tiden, trene litt og møte venner-eller rett og slett bare kose oss hjemme i tøfler og pyjamas. Men jeg storkoser meg med å ha med hun lille litt på farten også, og jeg er så utrolig takknemlig for at hun virker å være ganske så harmonisk og fornøyd. Det er tydelig at hun liker å være rundt folk og høre lyd rundt seg, og med en mor som er over gjennomsnittet sosial selv, føler jeg vi er et finfint radarpar som både kan kose oss uansett om vi “chiller’n” hjemme eller farter litt rundt på byen, er på trening eller henger med venner.

Det er så rart hvor mye roligere jeg føler meg som to-barnsmor…Akkurat som om kropp og sjel ikke var innstillt på å føle seg helt hel før den siste brikken var på plass. Det er som om en helt ny og deilig ro har bredt seg over meg, og mange småting som jeg tidligere kunne bli svært oppgitt eller irritert på, er ikke så farlig lenger. Kanskje er den ordentlige forklaringen bare at jeg begynner å bli gammal, hehe, men åkke som: jeg liker det!!

Ha en nydelig uke, og hook opp med meg på snap da vel!!;) Du finner meg og “my story” under navnet “magmaloumarthe”!

Klem, Marthe

Beanie//ArnieSays

FauxFur//NinaJarebrink

Belt&pants//Ganni

Boots//AdidasUltraBoost

Stroller//StokkeTrailz(anbassador//sponsored)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg