15 ÅR GITT!!

Jeg skjønner vi begynner å dra på åra når man kan feire at man har vært sammen med kjæresten sin i 15, F.E.M.T.E.N, år…!! 27.januar 2001 ble jeg forelsket i han som skulle bli kjæresten min, mannen og klippen min, og pappaen til mine 2 barn.

Livet har ikke smilt like bredt hele veien med en del utfordringer med både helse, barnløshet og hard jobbing med to gründervirksomheter, men han har stått der hele veien. Og den veien har vart helt hit, og jeg håper den vil vare livet ut…

Jeg tenker at å leve sammen i et langt samliv i en hektisk hverdag og et tildels krevende samfunn der mange krav og forventninger blir tredd over hodet på en, er det ikke alltid like lett å holde hodet over vann. Huske, og ikke minst prioritere tid til å være bare kjærester, uten å tenke på jobb, barn og alt det man ikke har rukket i løpet av den dagen…Så i 2016 skal jeg sette OSS’et veldig høyt på prioriteringslista, og senke skuldrene litt mer på andre ting. Det er tross alt i hjemmet den største lykken ligger for meg, og den vil jeg ta vare på så godt jeg kan.

Ha en nydelig dag’a dere! I Oslo skinner solen og jeg merker jeg kunne ikke gledet meg mer til lysere og varmere dager…

Klem, Marthe

Follow on snap:magmaloumarthe

Pictures from Bali with babyOliviabump, celebrating our 10years of marriage last april, wearing a sachet skirt from Tsh or just a hat and a bikini;)

Photocred//CelineAagaard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg