EXCITING TIMES!

Nå er det mange ting å glede seg til fremover! Neste uke viser vi vår nyeste byMAGMALOU kolleksjon på Operaen under Oslo Runway, og jeg er syyykt spent på hvordan den kommer til å bli mottatt. Vi er fremdeles tro mot vår visjon om å hovedsakelig lage funksjonelle plagg og antrekk man lett kan dresse både opp og ned, og å ha ekstra fokus på ermer som mange kvinner liker å dekke til. Men tildekket er ikke nødvendigvis det samme som kjedelig,- det handler bare om hvordan man tør eller har fantasi til å style et antrekk for å gjøre en outfit litt mere spennende. Håper vi får frem akkurat dét på catwalken! Når det er sagt skal jeg selv ha på meg en jumpsuit fra den nye kolleksjonen på visningsdagen, som sikkert ikke kommer som noen stor bombe akkurat-de fleste har vel skjønt min forkjærlighet for buksedresser;) Men kan dere gjette hvilken farge?? Jeg dropper faktisk sort denne gangen mot en farge jeg aldri trodde jeg skulle bli dus med, men som nå er blitt min nye bestiss, hehe, so stay tuned!

Men før neste ukes spennende runway show stikker vi en tur til Trysil i helgen, og jeg kommer definitivt til å cashe inn noen “mamma’s spa-kuponger” og prøve å slappe av litt og samle energi til både visning og etterfesten jeg også gleder meg masse til!

En av mine favorittrestauranter i Oslo, ASIA på Aker Brygge, trommer nemlig sammen et fantastisk og eksklusivt VIP event for noen av våre gjester som kan glede seg til fantastisk god mat og drikke, awsome partytunes, god stemning og en overraskelse eller to:) Så her er det bare å følge med fremover, eller følge med “live” på snap om du søker meg opp på “magmaloumarthe”.

Ha en strålende tirsdag-vi snakkast!!

Klem, Marthe

Scarf//Ganni

Jacket//Meotine

Overalls//MardouAndDean

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg