POSTERCRUSH!

Ble tipset av min vakre bloggkollega, Camilla Abry, som også fikk barn for et par måneder siden, om noen karer som lager noen helt nydelige fødselsplakater av barn i autentiske størrelser som da de ble født. Mellom mine to jenter skilte det kun 70 gram med henholdsvis 2680 gr og 2610 gr da de kom til verden, ellers var de begge 47 cm og ble født mellom kl.19 og 20 på kvelden, så mine plakater ble nesten identiske. Men jeg synes de er utrolig skjønne, og kjempefine å ha som en reminder hvor knøttesmå de engang var etterhvert som de vokser til.

Jeg var så heldig å få disse plaketene i gave, men ønsker du deg en slik poster selv også, er det bare å klikke seg inn på Fødselsplakat.no.! De har flere valgmuligheter av babymotiv og farger, så du kan customize plakaten etter egne preferanser. Man kan også få kjøpt gavekort på nettsiden deres, som er en utrolig fin gaveidé til både venner og familie.

På grunn av mye gjenskinn og vanskelig fotolys i stua vår måtte jeg redigere litt for å ikke reflektere hele stua på bildene, hehe. Derfor er skriften og omrisset blitt litt utydelig og svak, men det er ikke slik i virkeligheten altså;)

Nå tar jeg helg, og gleder meg til et par rolige dager med familien og mannen min, som har reist litt for mye med jobben siste tiden merker jeg. Ønsker deg en finfin helg også, og gjerne følg snappen min (magmaloumarthe), spesielt på søndag, da jeg skal gå min første brudevisning under Din Bryllupsmesse på Grand Hotell. Kommer jeg til å ende opp i en bløtkakekjole eller tryne for eksempel? I don’t know, men det finner vi ut om et par dager, hehe.

God helg!

Klem, Marthe

2 kommentarer
    1. K: Var de først ute? Uansett en god idé, og gode ideer blir ofte kopiert eller videreutviklet om det ikke er patentbeskyttet…Jeg er hvertfall veldig glad for mine norske utgaver…mvh Marthe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg