HALVERT SÆD-KVALITET!!

I dag var vi invitert på en liten lanseringslunsj på Kolonihagen på Frogner. Cubus slipper sin nye svanemerkede Newborn Collection på mandag, og den bør dere sjekke ut, for den var utrolig skjønn!

Vi fikk også en liten innføring på hvordan kbehandlede klær kan påvirke oss negativt, og husker jeg ikke feil mener jeg det blant annet ble sagt at dagens menn i 30-åra har bare halvparten så bra sæd-kvalitet som gutta back in the days, og at kjemikalier fra klær kan være en påvirkende årsak. Merker jo at hvis dét er sant, lurer jeg jo på hvordan alt jeg selv har gått i opp igjennom åra har påvirket min egen kropp!!??!!

Anyways, koselig lunsj med masse bra damer, og går du inn på snappen min(magmaloumarthe) kan du få en liten update derfra om du går inn før kl.12ish i morgen!

Ønsker dere en nydelig natt, og håper vi alle får litt god kvalitetssøvn, da min lille frøken har startet en ny morgenfrisk trend med å våkne 05.30 sharp siste tiden og er veeeldig klar for at dagen skal starte…Me??Not so much, men er vel bare henge seg på, så får vi heller ta annenhver morning og avlaste hverandre litt, så ingen av oss blir helt kokko, hehe!

God Natt!!

//Marthe

Søte fjær!#littledreamer

Moi:

Jakke//H&M

Tee//Gestuz

Jeans//Cubus

Bag//Ysl

Olivia:

Jacket//H&M

Body//Cubus

Tights//Cubus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg